onze dames

Ons damesteam, opgericht in 2013, staat bekend als de Hamse tijgers! Het is een hechte groep van krachtige vrouwen die hun mannetje staan op het rugbyveld. Daarnaast is sfeer & gezelligheid hun grootste troef! Momenteel spelen de Hamse tijgers in Divisie 2 maar binnen het team is er plaats voor speelsters van alle niveaus. Ze trainen 2 keer in de week op dinsdag en vrijdag, telkens van 20u tot 22u00. Voor de matchdata kunnen jullie doorklikken naar onze kalender!
Come and ROAR with us!

Leeftijd:

Geboren in 2007 of vroeger

Trainingen:

Dinsdag van 20u - 21u.30

Vrijdag van 20u - 22u.

Matchen:

Zaterdag om 15u.

Divisie:

2e nationale

Contactpersonen:

Volgende wedstrijd:

06-04-2024 (15u.00) : WALF LAD - dames (WALF LAD - HAMM Wom )

TRAININGEN

De trainingen van de dames vinden plaats elke dinsdag en vrijdag van 20u tot 22u.
Deze gaan door op onze speelterreinen te Hamme (zie locatie).
Nieuwe leden zijn altijd welkom (zie lid worden) om een van onze trainingen bij te wonen. De eerste drie trainingen zijn gratis.

DIVISIE

Onze dames spelen in de nationale reeks, in de tweede Divisie.
De wedstrijden en rangschikking van de dames in de competitie is te vinden op de site van de Belgische Rugby Bond.
De wedstrijden en resultaten van de dames in de plate zijn momenteel niet beschikbaar.

INSCHRIJVINGEN

Inschrijven kan vanaf het geboortejaar 2007 of vroeger. Meer info vind je op de pagina lid worden.
Je kan je ook inschrijven via ons inschrijvingsformulier