Iedereen met het nodige enthousiasme en “goesting” is welkom bij RC Hamme!
Wil je graag lid worden van deze fijne club, kijk dan snel verder hoe dat kan!

Wie? Wanneer? Wat te voorzien?

De trainingen gaan door op ons veld in Hamme (Kaaiplein 29, aan de atletiekpiste) op volgende tijdstippen:
Nieuwe leden mogen eerst 3 trainingen gratis aansluiten, voor meer info contacteer ons via de facebookpagina of de contactpersoon van de ploeg waarbij je wil aansluiten.

• Dames: dinsdag 20u – 21u30 & vrijdag 20u – 22u
  • Heren: dinsdag en vrijdag 20u – 22u
  • Touch: maandag 20u – 21u30
  • Jeugd: maandag 18u30 – 20u & vrijdag 18u30 – 20u

Wat breng je mee?

• Sportieve, stevige kledij (T-shirt en short)
  • Bij voorkeur sportschoenen met noppen
  • Een gebitsbeschermer is verplicht bij contacten op training en wedstrijden. Zo een bit kan aangekocht worden bij 1 van onze bestuursleden of trainers. Nieuwe leden die een eerste keer komen proberen worden niet verwacht dit al te hebben.

Wanneer je de rugby-microbe te pakken hebt en graag wil aansluiten bij jouw team kan je het inschrijvingsdocument invullen en bezorgen aan de trainers. Om je licentie volledig in orde te brengen moet iedere speler/speelster een medisch attest laten invullen door de huisarts. Dit attest is 2 seizoenen geldig. Ben je al volledig overtuigd en zijn beide documenten in je bezit? Klik dan hier om je inschrijving online in orde te brengen!

het lidgeld voor het seizoen 2023-2024 bedraagt:

• Senioren: €230,00
  • jeugd U18-U14: €150,00
  • jeugd U12-U6: €120,00
  • Touch-rugby op maandagavond : €120,00

Hierin is inbegrepen:

• een verrassing
  • Aansluiting Rugby Vlaanderen
  • Verzekering via Rugby Vlaanderen
  • Gereduceerde prijzen bij aankoop rugbymateriaal
  • nieuwjaarsreceptie
  • eindeseizoensetentje
  • een deel van je lidgeld kan gerecupereerd worden via je mutualiteit, je dient hiervoor wel een aanvraagformulier van je mutualiteit (te vinden op website mutualiteit) te laten invullen door de club
  • ...

Betalen van lidgeld kan op rekening nummer: BE94 0018 7861 0114.
Heeft u nog specifieke vragen, contacteer ons dan (contactgegevens te vinden op de contact-pagina)

of neem telefonisch contact op met penningmeester Lisa Letienne (gsm: +32 ).